Complexul DAF Junior de la Giroc

DAF Junior
Giroc

După ce am aflat povestea frumoasă din spatele Hotelului – Restaurant Roco din Izvin, am decis să nu povestim încă de cele aflate chiar în zona centrală, ci să rămânem la marginea oragului unde domneşte liniştea.

Următorul pe lista noastră a fost Restaurantul DAF Junior din Giroc, aflat la câteva minute depărtare de Timişoara. Am fost curioşi cum atrag ei lumea din oraş, pe ce se bazează meniul lor şi cu ce sunt ei diferiţi faţă de alte restaurante.

Marian Adrian Zamfir, şef de sală la DAF, a fost tare drăguţ şi ne-a plimbat peste tot povestindu-ne detalii interesante despre întreg complexul DAF Junior.
Adrian Zamfir

Care este povestea restaurantului DAF junior?

Iniţial am deschis un abator, Femadar. După ceva vreme a apărut o pizzerie. Apoi, la cererea clienţilor şi în urma unui studiu de piaţă, ne-am dat seama că putem folosi materia primă din abator în cadrul unui restaurant, pentru a oferi clienţilor preparate proaspete. În prezent, funcţionează toate trei: abatorul, pizzeria şi restaurantul.

Daf Giroc Pizzerie

Pizzeria DAF

Ce capacitate are complexul DAF junior?

Avem 200 locuri în interior, 250 de locuri pe terasă iar în sala de nunţi aproximativ 400 locuri dacă evenimentul include şi ring de dans.

Restaurant Daf

Terasa restaurant DAf

Terasa Daf

Sala evenimente Daf

Daf Giroc

DAF Junior Giroc Timisoara

Cum vă diferenţiaţi de alte restaurante?

În primul rând, dispunem tot timpul de ingrediente proaspete. Dacă rămânem fără carne în bucătărie, mergem peste drum şi ne aprovizionăm de la abator. Preţurile sunt pe buzunarul clientului iar cantităţile sunt peste medie. Chelnerii noştri, în momentul când îi servesc pe clienţi cu porţii mari, le spun în glumă:“v-am adus cina şi micul dejun inclus”.

Ce avantaje aduce plasarea restaurantului în afara Timişoarei, în satul Giroc?

Ne-am putut extinde pe o suprafaţă mare, fără să ne zgârcim. Aceasta ne oferă posibilitatea de a oferi 40 de locuri de parcare în faţa complexului şi 600-700 în parcarea mare, în condiţiile în care, centrul Timişoarei este cu adevărat problematic din acest punct de vedere, pentru şoferi.

Care este profilul clientului?

La prânz predomină angajaţii firmelor din apropiere. Seara, clienţii vin aici în scopuri diverse, pentru întâlniri de afaceri, oameni în trecere, turişti români şi străini. La asta se adaugă clienţii ce participă la evenimentele pe care le găzduim frecvent: nunţi, aniversări,botezuri, petreceri.

DAF

Restaurant DAF Giroc

Club biliard
Cum vă promovaţi restaurantul?

La începuri au fost distribuite flyere, dar acum singura modalitate de promovare este prin recomandările clienţilor. Clienţii care vin în număr mare aici sunt ambasadorii restaurantului.

Care este punctul de atracţie al meniului?

În meniul de la DAF junior predomină specialităţile culinare româneşti, bazate pe materie primă de la ferma noastră. Un produs “vedetă” pe care vi-l pot recomanda este ciolanul de porc, care se remarcă prin prospeţime, calitate şi cantitate (900 g/porţie).

Articol publicat şi în revista HORECA.

Foodcrew in revista Horeca DAF Junior

DAF Junior

Adresă:
Str. Gloria, nr. 5, Giroc
Telefon:
Website:

[…] să existe. Locuind în zonă, am crescut alături de Nora ca alimentară, mini-market, mai apoi cu Restaurantul Clasic, şi acum cu Restaurantul şi Terasa […]

Comentarii

Alin

15 September 2013 at 16:13

Da fff frumos dar sa astepti o ora pana iti aduce o ciorba, si Inca o ora pentru o ceafa te lipsesti.
Naspa.

cornel

14 June 2015 at 23:30

locatie fffffffffffffff frumoasa,dar personal necalifiat putin spus.fara respect fata de clienti!

flori

14 June 2015 at 23:42

astazi am avut o rezervare pt 5 persoane!am ajuns in jurul ore 13,am dorit sa luam loc pe teresa,dupa 5 min am gasit un ospatar plictisit de clienti,la-m salutat noi spunandu-i de rezervare si ca dorim o masa pe teresa!!stii ce a raspun sa ne cautam masa singuri daca gasim!!!!!!!!!!!!!!!!vi se pare corect?cum vorbeste un angajat cu clientii?pacat ca asa se pierd clientii!!!!!!!eu am intrebat ?noi sa ne cautam masa?la care ma intreaba sunte-ti ironica?nustiu cum il cheama pe acel ospatar!!!ne pare rau dar nu vom mai merge niciodata in acel local!

    Vali

    25 August 2015 at 15:44

    Flori, rezervarea ai avut-o in restaurant, nu pe terasa, la telefon se specifica destul de clar ca nu se fac rezervari pe terasa, daca se gaseste masa libera pe terasa se anuleaza rezervarea din restaurant. Vin sute de clienti zilnic, cu aceeleasi pretentii ca si tine (in special in weekend), daca fiecare ospatar ar sta sa iti caute tie masa, ai primi ciorba intr-o ora si ceafa la fel, cum a scris Alin.

marius

13 September 2015 at 14:49

Mancare bunâ,servire bunâ,ambient plâcut.- mulțumim și…revenim. organizația tricourile galbene

Jalba Icoana

15 September 2018 at 18:02

Buna ziua . Astazi 15 .08.2018 am fost invitat la restarantul dumneavoastra de un prieten foarte bun domnul Iosif aniversindusi ziua de nastere si avind programare la 12,30 . Asa cum se obisnuiste fiecare i-am adus cite un cadou , eu find stabilita in Italia i-am oferit o mica sticluta de grapa din regiunea Tirol si l-am rugat sa guste din tuica , desi domnul Iosif a cerut permisiunea inainte si seful de sala a venit si ne-a spus ca numai de la bar putem consuma . Domnul Iosif a comandat de la bar un whiski si la insistentele mele a pus un pic de grapa .Am trait un moment foarte neplacut in momentul cind seful de sala a aparut cind serveam felul 2 si ia luat paharul domnului Iosif si a vrut sa ridice si paharele de la cele 3 doamne care au comandat gin si scriitorului Ion Marin Almajan [Cetatean de onoare al orasului Timisoara] ia cerut si plasa cu cadouri domnului Iosif acest sef de sala . Nu mai vorbesc de felul in care a vorbit cu noi , si pe ce ton , nimeni nu a mai putut sa continue si am plecat dezamagiti lasind felul 2 pe masa. Toti au spus ca nu vor mai veni in acest local .

    Gură Mare

    18 September 2018 at 16:56

    Buna ziua,

    foodcrew.ro este un website de recenzii culinare scrise de amatori. Restaurantul DAF nu e apartine.

    Foarte urata experienta dvs si va multumim ca ati impartasit-o cu noi. Sper sa ajuga unde trebuie si sa fie luate masurile corespunzatoare.

    Din pacate, in Romania, personalul din zona horeca este extrem de prost pregatit. Pana acum ne asteptam sa fi scos macar “patronii” capul in lume pentru a vedea ce inseamna ospitalitatea in alte parti.

    Sper sa aveti parte de experiente mai bune in viitor.

    Toate cele bune!

Completează numele
Completează un email valid
Completează website-ul
Completează mesajul