Kartoffel – Restaurant Rapid

Kartoffel
Timișoara

Presupunând că o experienţă de 15 de ani în industria alimentară s-ar putea plia pe conceptul unui local fast food, cam cum ar arăta un astfel de local? Cât de uşor se pot adapta reţete de succes din bucătăria de restaurant la ritmul în care ar trebui preparată şi servită mâncarea într-un food court?

Deşi la prima vedere Kartoffel pare a fi o franciză, spre cinstea sa afacerea este dezvoltată local, fiind lansată în Timişoara. Mai mult, reţeta succesului aplicată de proprietarul “restaurantului rapid” are la bază câteva ingrediente la îndemâna oricărui coleg de  breaslă. Iată faptele:

Ingredientele

Clientul doreşte preparate de cea mai bună calitate şi adesea le doreşte acum 5 minute, dacă se poate pregătite ca la mama acasă. Kartoffel îşi face viaţa simplă mulţumită experienţei de muncă organizată şi nu foloseşte semipreparate pentru a reduce timpul de pregătire al mâncării.

Cele mai apreciate preparate de restaurant nu vor putea fi niciodată introduse în meniul unui local fast food. În bucătăria Kartoffel mâncarea pregătită rapid nu se traduce prin calitate îndoielnică – igiena, aspectul sau gustul preparatului contează în egală măsură.

Cartofii copţi în cuptorul special cu abur se pot combina cu legumele proaspete în fel şi chip, facând masa nu doar mai gustoasă, ci şi mai sănătoasă. Aprovizionarea se face de la un număr restrâns de furnizori, aceia care de-a lungul timpului au demonstrat că pot face faţă cu promptitudine cerinţelor.

Clienţii decid meniul

Clienţii sunt cei care decid durata de viaţă a preparatelor din meniu – reţetele originale propuse de echipa Kartoffel sunt gândite în funcţie de preferinţele celor care le încearcă zi de zi – un proces de continuă jurizare. Clienţii sunt chiar încurajaţi să inventeze combinaţii noi de ingrediente. Cel mai bun exemplu sunt papanaşii, vânduţi la fel de bine acum, precum în 2005.

Echipa

Orice sesizare sau reclamaţie este tratată cu maximă seriozitate. Angajaţii sunt recompensaţi când reuşesc să depăşească aşteptările în aceeaşi măsură în care sunt sancţionaţi atunci când greşesc. Astfel, un angajat poate trimite un email oficial prin care cere scuze unui client nemulţumit de atitudinea sa, iar într-o lună cel mai muncitor ajutor de bucătar poate cu uşurinţă promova în echipa Kartoffel.

Comunicarea cu clienţii

Kartoffel pune comunicarea la loc de cinste – nu ratează nicio ocazie de a iniţia dialogul cu clienţii, fie că asta înseamnă a le cere părerea despre mâncare peste tejghea sau a le trimite newsletter-uri pentru a anunţa o promoţie aniversară.

Concluzia

Ingredientele proaspete, priceperea angajaţilor şi abordarea proactivă sunt principalele motive pentru care clienţii mulţumiţi revin cu plăcere. Mai adaugi şi preţuri imbatabile la orice produs şi nu e de mirare că timp de 4 zile 8000 de oameni au “serbat” aniversarea Kartoffel, solicitând din plin echipele din ambele schimburi pentru a face faţă la volumul record de comenzi.

Kartoffel

Adresă:
Iulius Mall
Telefon:
Website:

Nici un comentariu

Completează numele
Completează un email valid
Completează website-ul
Completează mesajul