În goana după perle din restaurant

În restaurant indiferent că e un ospătar cu o zi proastă, unul care încearcă prea mult să fie amuzant sau clienți cu pretenții nefondate care debitează prostii mai mari ca ei, există mereu circumstanțele prielnice pentru a fi martor unor perle de proporții astronomice. Cu toții am citit despre asta și i-am auzit live prin restaurante. Așadar, indiferent de care parte a baricadei te afli, plaja e mare și imposibil să nu zărești la un moment dat măcar o perluță.

Și cum aceste ”pietre prețioase” sunt foarte rare ar trebui să le punem la loc de cinste și să le păstrăm pentru zile negre în care să ne aducă un zâmbet pe buze.

Noi ne gândeam de mult să facem un articol cu perlele pe care le-am auzit prin restaurante sau gafele la care am asistat. Am primit un imbold când am văzut articolul scris de Radu Popovici pe blogul său. Și încă unul, poate chiar ceva mai mare, când am citit mesajele voastre în care ne-ați povestit faze haioase sau de-a dreptul revoltătoare.

Așadar, pentru voi am creat o rubrică specială pe care a denumit-o generic ”Perle din restaurant”. O puteți accesa pe pagina noastră de Facebook.

Cover Facebook

Acolo veți găsi un formular pe care vă îndemnăm cu încredere să-l completați de fiecare dată când aveți o povestioară haslie sau v-ați vărsat nervii pe personalul dintr-un restaurant. Noi le adunăm, le citim și cea mai bună perlă o publicăm pe Facebook. Mai mult, în funcție de informațiile primite de la voi, vom scrie periodic articole cu topul celor mai impresionante perle.

Așadar cârcotașii mâna sus! Avem pretenții de la voi și știm că aveți auz ascuțit și ochi ager. Nu stați pe gânduri și puneți-le la treabă. Suntem convinși că împreună vom stârni valuri de râs și reacții de uimire. Dar, mai mult, demonstrând că noi, clienții, avem așteptări mai mari și acordăm importanță acestor lucruri, avem încredere că îi vom impulsiona pe restaurateuri să fie mai atenți atunci când își aleg angajații. Și poate chiar vom arăta și clienților să-și vadă lungul nasului și să se gândească de două ori înainte de a comenta într-un restaurant.

Provocarea merge de ambele sensuri și vă invităm să semnalați perlele din restaurante indiferent dacă acestea au fost făcute de personal, de alți clienți sau chiar de proprietari. Notați faze amuzante, grave sau de neiertat. Spuneți-ne ce v-a supărat sau ce v-a făcut să râdeți cu dureri de stomac. Noi vă ascultăm și vă facem povestea cunoscută.

Poftiti la perle,va rog!

Ai deja o perlă pe care vrei repede să ne-o spui? Scrie-o aici!

Nici un comentariu

Completează numele
Completează un email valid
Completează website-ul
Completează mesajul