Decor de revistă și mâncare bună la Hanul Drumeților

Hanul Drumeților
Zalău
Ceafa de porc Hanul Drumetilor

În acest sfârşit de săptămână am facut o mini excursiune în judeţul Salaj, alături de socrii mei. Si dacă cumva vă puneţi cumva întrebări de ce acolo şi ce ar fi de vizitat, ei bine, judeţul Sălaj e destul de ofertant. Dai o fugă până la Zalău şi vizitezi putin centru, apoi te duci pana […]

Prânz cu muzică live și vedere la Dunăre

Panoramic Pabaria
Galați
Morun cu orez

Dacă eşti gălăţean, nu se poate să nu ştii unde este Restaurantul Panoramic. Dacă eşti turist sau doar în trecere prin oraş, oricine te poate îndruma pentru că este emblematic pentru Galaţi. Panoramic a fost prima pizzerie apărută în oraş după revoluţia din ’89 şi poate cea mai frumoasă. Cred că mulţi gălăţeni mai au […]

Mic dejun la Stadio, cel cu Atrium

Stadio
București
Dezmatul de weekend

Am găsit care este răsfăţul suprem: în dimineţile de week-end, să nu-ţi mai pese de nicio responsabilitate şi să mănânci un brunch leneş în oraş. Când m-am apropiat de vitrina de la ”Stadio”, am rămas 1 minut cu zâmbetul pe buze rememorând scena cu care începe “Mic dejun la Tiffany”: Audrey Hepburn ţintuită în faţa […]

Cină la Pizza Hut în București

Pizza Hut Dorobanți
București

Aflată cu puțină treabă prin București weekend-ul trecut, s-a nimerit să ne aflăm prin oraș la ora la care ne-a lovit foamea. Opțiunile cele mai apropiate sunau cam așa: Pizza Hut sau KFC. În cele din urmă pofta de pizza a învins și am intrat să ne adăpostim de ploaie și să ne potolim foamea […]

Atmosferă faină în grota leului

La Grotta di Leo
Florența

Două aspecte legate de mâncare contează pentru mine atunci când călătoresc: 1) Specialităţi locale 2) Preţ decent De data asta cred că am ieşit câştigătoare. În seara când am ajuns la Florenţa am dat peste un local drăguţ unde am mâncat două tipuri diferite de pizza, în două zile diferite. M-a atras atmosfera intimă şi primitoare. […]

Ambianţă de vis la Casa del Sole

Restaurant Casa del Sole
Timișoara
Piept de pui cu legume ratatouille

Cred că sunteţi destui aceia dintre voi care aţi auzit până la acest moment de Casa de Sole. Eu un locşor prin Timişoara care există deja de ceva ani buni. Dacă nu vă sună numele asta cunoscut, Restaurant Aquarium, actual Sky Restaurant sigur rings a bell. Despre Sky însă, într-un episod viitor. 😀 Revenind la oile […]