Experienţa 1 la Thalia 2

Thalia 2
București

Într-o zi de marţi, m-am întâlnit cu o prietenă după mai bine de 6 luni în care nu ne-am mai văzut. Şi cum eu am făcut invitaţia, am ales şi locul de întâlnire: Restaurantul Thalia 2, situat pe Str. Sevastopol, Nr. 8 (zona Piaţa Victoriei-Piaţa Buzeşti).

Până azi numai lucruri bune din partea cunoscuţilor despre mai sus menţionatul restaurant. Trebuia însă să văd/simt/miros cu ale mele toate cele ca să cred şi eu 🙂

Ajung puţin mai devreme decât prietena mea care era prinsă în trafic, binenţeles. Sunt poftită la masa rezervată, primesc un meniu şi dau comandă de un suc.

Vine sucul imediat si încep să studiez meniul care arăta bine, fizic vorbind. Aici fac o mică paranteză: domnilor PATRONI de localuri, meniurile pe care le înmânează angajaţii clienţilor sunt de fapt cărţile dumneavoastră de vizită. Şi prima impresie contează, să ştiţi !!!

Dar revenind… meniul diversificat, iar preţurile chiar bune pentru un local bucureştean central. Mă decid că ar fi bine sa încerc nişte paste. De ceva vreme tot îmi iau paste carbonara ca să le compar cu cele mâncate nu demult în Italia. Povestea italiană am să v-o relatez însă altădată.

Ajunge şi prietena mea. Suntem lăsate câteva minute să ne hotărăm ce luăm şi dăm comanda. Eu – paste carbonara, ea – o salată Agnes care în meniu era prezentată ca având 400g, lucru adevărat de altfel.

Îmi pare rău că nu m-am uitat la ceas când am dat comanda, dar cu siguranţă nu a durat mult, mai ales că îmi era foarte foame şi aş fi simţit cu siguranţă. Şi salata şi pastele au venit în cantităţi mari.

Prietenei mele i-a plăcut salata, însă pastele mele erau absolut inundate în sos. Nu cred că am mai mâncat undeva paste cu atât de mult sos. Mă întreb dacă aşa le fac în mod obişnuit, sau a greşit bucătarul de data asta cantităţile. Voi încerca să aflu răspunsul şi vi-l voi spune şi vouă 🙂

Nu puteam pleca fără un desert, aşa că o porţie de papanaşi la două farfurii a fost numai bună.

Plusuri şi minusuri ale experienţei Thalia 2.

+ au suficiente locuri pe terasă, lucru bun pe timp de vară

+ localul este curat + timp relativ scurt de servire

+ preturi bune pentru Bucureşti

+ personalul atent la debarasarea meselor

– nu am primit din partea chelnerilor niciun mulţumesc/cu plăcere toată seara

– porţii prea mari pentru a putea fi terminate => mâncare irosită

– nu au trecut un suc pe nota şi ne-au cerut bani extra, fără să ne mai aducă bonul de casă aferent

Curățenie
Servicii
Mâncare
Preț
Atmosferă

Thalia 2

Adresă:
Str.Sevastopol 8 , Sector 1, București
Telefon:

[…] Springtime – http://springtime.ro/ Take Away fast food Toscana – http://toscana.ro/ Thalia 2 – http://www.restaurantthalia.ro/ Trattoria Buongiorno – […]

Comentarii

Avatar

George Ghitulescu

5 August 2009 at 17:45

Va multumim foarte mult pentru aprecierea dumneavoastra.
Legat de aspectele mai putin bune speram sa le eliminam in perioada imediat urmatoare.
Punctual in ceea ce priveste sosul de la paste e vorba de un exces de zel in ceea ce priveste portiile,exces nu totdeauna cu rezultate fericite.
In ceea ce priveste sucul incasat extra ne-ar fi de mare ajutor daca ne-ati putea da mai multe detalii de identificare: data vizitei,eventual ora aproximativa ,valoarea aprox a notei sau in cazul in care va mai amintiti numele ospatarului.
Cu stima,
George Ghitulescu

    Evita Peperoni

    Evita Peperoni

    6 August 2009 at 0:41

    Bună George, aici Evita 🙂 Sper să nu te supere îndrăzneala mea de a purta acest dialog la pers a II-a singular. Dar aşa sunt eu, aproape de oameni.
    Cu mâna pe inimă îţi spun că m-a surprins tare plăcut intervenţia ta pe FoodCrew.
    Asta îmi demonstrează că în Bucureşti mai există oameni de business cărora le pasă de afacerea pe care o conduc. FELICITĂRI!

    Dintre toate punctele mai puțin bune pe care le-am pus pe site, cel mai important din punctul meu de vedere, al clientului, este acela legat de “relaţia cu clientul” pe care oamenii tăi ar putea să o dezvolte.
    Dacă zâmbesc sau spun mulţumesc/cu plăcere câștigă cel puțin:
    – un bacșiș generos;
    – un client mulţumit;
    – o recomandare care aduce un alt bacșiș :);
    – recompense din partea managementului etc.

    Partea legată de sucul încasat extra cred că este o chestiune de bucătărie internă. Acum mi-e greu și nici nu vreau să arăt cu degetul o anumită persoană pentru a fi mustrată.

    Sunt convinsă că vei găsi cea mai bună și eficientă metodă de a elimina “încasările extra” din obiceiurile ospătarilor și/sau barmanilor.

    Cu siguranță voi mai trece pragul restaurantului Thalia2 sau 1 și mă aștept ca “-“urile să fie mai puţine sau să fie înlocuite de alte “+”uri.

    Faci treabă bună acolo și ține-o tot aşa!

    Mulţumesc,
    Evita

Avatar

Raluca

18 November 2009 at 13:23

Eu am fost la Thalia 1 ba chiar am facut si un revelion acolo acum vreo 3 ani(cred) si am fost foarte incantata si multumita (servire,chelneri amabili).Evita,incearca si Thalia 1,ca nu o sa regreti.

    Evita Peperoni

    Evita Peperoni

    18 November 2009 at 18:31

    Am să încerc Thalia 1 şi revin cu poveşti. Mulţumesc de sugestie Raluca 🙂

Completează numele
Completează un email valid
Completează website-ul
Completează mesajul