Pizza Core ‘e Napoli își pierde savoarea pe drum

Core 'e Napoli
Timișoara

Povestea ingredientelor aduse din Italia, a rețetelor tradiționale și a blatului deosebit i-a adus un renume celor de la Core ‘e Napoli. Le-am trecut pragul de mai multe ori și nu am fost dezamăgiți de mâncare niciodată. Așadar, după o pauză destul de lungă, cu ocazia deschiderii cofetăriei ne-am reamintit și de pizza lor cea bună așa că am făcut o comandă pentru prânz. Lucrurile au mers perfect, am plasat comanda, am reușit chiar și să o edităm pentru că ne-am dat seama că mai vrem totuși încă un fel de pizza. Comanda a ajuns la ora estimată și lucrurile păreau să meargă în direcția potrivită.

Am plătit și am fugit să deschidem cutiile. Ce să vezi!? Pizza era mult mai mică decât rețineam noi, dar peste asta am fi putut să trecem. Primul fapt remarcat a fost condensul, în special la felurile care aveau mai multe ingrediente era baltă de apă sub pizza.

Core e Napoli pizza livrare

Aluatul s-a facut extrem de moale iar brânza și sosul de roșii efectiv curgeau de pe pizza. Dar să le luăm pe rând pentru că avem câte ceva de spus despre fiecare. Începem cu Pizza Tedesca, o pizza mai grea, cu wurstel (crenvuști, în traducere liberă) și cartofi prăjiți.  Problema majoră era că toate ingredientele păreau fierte, inclusiv cartofii care nu erau crocanți deloc, iar blatul era foarte gumos.

Core e Napoli Pizza Tedesca

Atât Caprocciosa cât și Quattro Stagioni au avut prosciutto cotto, adică un fel de șuncă… dar nu orice fel de șuncă! Era groaznică! Ușor acrișoară, părea veche, nu a fost o experiență plăcută… deloc! Iar salamul mediocru, fără nicio asemănare cu salamul napoletan.

Pizza Core e Napoli

Am încercat și o Pizza Spunzilla, care deși din descriere ar fi trebuit să fie delicioasă, în realitate lucrurile au stat puțin diferit. Ricotta afumată, nu părea deloc afumată și era îmbibată în apă de la condens, roșiile au fost bune, usturoiul (care nici măcar nu era trecut în meniu) era tăiat în bucăți destul de mari, iar busuiocul deși prezent în meniu lipsea cu desăvârșire.

Pizza Spunzilla

Cea mai reușită dintre ele a fost clasica Margherita. Deși lipsea busuiocul și de pe aceasta și blatul era la fel de moale, a fost cea mai gustoasă. Cu multă pastă de tomate și brânză, a fost singura dintre cele comandate pe care chiar am savurat-o. Deși cerusem extra parmezan a venit fără, măcar nu era nici pe bonul fiscal.

Pizza Margheritta

Știm că livrarea e o nebuloasă. Toți se confruntă cu problema asta, dar sunt unele probleme care poti fi ținute sub control, sunt lucruri care se pot îmbunătății dacă există voință. Așa că de data aceasta prețul plătit nu ni s-a părut că s-a justificat.

  • Pizza Capricciosa – 26 lei
  • Pizza Margherita – 18 lei
  • Pizza Quattro Stagioni – 24 lei
  • Pizza Spunzilla – 20 lei
  • Pizza Tedesca – 22 lei

Data viitoare neapărat mergem la ei la restaurant să ne convingem că încă știu să facă pizza bună.

Ai comandat recent de la Core e Napoli? Folosește rubrica de comentarii și spune-ne cum a fost.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Pin on Pinterest0
Curățenie
Servicii
Mâncare
Preț
Atmosferă

Core 'e Napoli

Adresă:
str. Popa Șapcă, nr. 4
Bastion Teresa înspre Punctele Cardinale
Website:

Comentarii

Andreea

8 februarie 2016 la 14:57

La fel am patit si eu, nu am fost deloc multumita de calitate, atunci cand am comandat. Am zis ca nu o sa mai repet experienta,

    LUIGI

    16 mai 2016 la 20:20

    DEAR ANDREEA

    SORRY FOR THE LATE REPLY BUT ONLY NOW I HAVE READ FROM FOODCREW.
    PLEASE READ THE ANSWER I GAVE FOR THE FALSE THINGS THEAT THEY REPORTED. YOU COULD UNDERSTAND WHAT POLICY THEY HAVE WITH RESTAURANTS.
    ANYWAY CONCERNING YOUR PROBLEM I CAN TELL YOU THAT WE HAD PROBLEMS WITH SOME DELIVERY, BUT I M PRETTY SURE WE FIXED NOW AND YOU COULD TRY ON MY EXPENSES HOW HIGHER IS ACTUALLY THE QUALITY IN DELIVERY. IF YOU COULD BE SO KIND TO CALL US BACK OR RESERVE A TABLE, YOU WILL BE MY GUEST…
    THANKS A LOT AND APOLOGIZE AGAIN,
    REGARDS,
    LUIGI

anonim

8 februarie 2016 la 16:00

cei de la core au o mare problema si anume conducerea , furnizori neplatiti( spre exemplu cel de verdeturi in care este inclus busuiocul ) ricotta afumata nu mai au pe inventar de foarte foarte mult timp , plus ca nu au un pizzaiolo care sa faca un aluat de pizza napoletan

Oana P.

8 februarie 2016 la 17:55

Exact Despre acest subiect vorbeam cu colegii de birou azi… O colega împărtășea experienta ei nereușita cu o livrare de pizza de la SAN Marzano zilele trecute…prin asta am trecut si eu, tot zilele trecute cu o comanda de pizza de la Ten Pizza… Erau preferații mei… Aveau o pizza ft buna… Din păcate, de o vreme încoace, nu mai e cazul… Pizza a venit rece, nici macar călduță, si Ingredientele folosite nu m-au dat pe spate… Nu avea niciun gust…

    Muffin Queen

    Muffin Queen

    8 februarie 2016 la 17:58

    Da, ai dreptate legat de Pizza Ten. Și mie îmi plăceau foarte mult, dar văd că e un trend la pizzerii să ofere servicii mai proaste după o vreme… cine știe care sunt circumstanțele. După cum s-a scris și în comentariul anterior, se pare că sunt multe probleme de ”bucătărie internă”.

Ruxandra

8 februarie 2016 la 19:01

Pizza de la Cor’e Napoli a fost fantastica atunci cand s-a deschis! Exact ca la Napoli, pe cuvantul meu. Am mers dupa cateva luni cu colegii de serviciu printre care si managerul din UK, laudandu-le pizza asta si ca n-au mai mancat ei asa ceva si cand colo nu avea nici o treaba cu ce mancasem eu cu cateva luni in urma. Pe langa dimensiunile considerabil mai mici, ingredientele nu mai erau aceleasi, iar rucola de pe pizza mea era coapta odata cu pizza in cuptor (!!!) si era arsa. A trebuit sa ii spun eu chelnerului sa transmita pizzerului ca rucola se pune DUPA ce pizza se scoate din cuptor… Groaznic.. Pacat de ei..

    LUIGI

    16 mai 2016 la 20:15

    DEAR ALEXANDRA,

    SORRY FOR THE LATE REPLY BUT ONLY FEW MINUTES AGO I READ FROM FOODCREW.
    I WROTE A VERY LONG ANSWER AND HOPE YOU WILL READ IF POSSIBLE.
    CONCERNING YOUR COMPLAINTS I M VERY SORRY BUT YOU COULD UNDERSTAND THAT PROMOTING A NAPOLETAN PIZZA IS VERY DIFFICULT WHEN YOU ARE SO FAR AND USE ORIGINAL AND FRESH PRODUCTS.
    WE CHANGED TWO PIZZEROS UNTIL WE REACH (few months ago) THE BEST EQUILIBRIUM WITH ALL THE PARTS OF THE BUSINESS AND I M PRETTY SURE WE ARE BETTER NOW THAN THE TIME YOU TASTED AT OPENING.
    IF YOU COULD BE SO KIND TO CAME BACK WITH YOUR PEOPLE, YOU WILL BE MY GUEST AND WILL TALK TOGETHER ABOUT WHAT HAPPENED!
    THANKS A LOT
    REGARDS
    LUIGI

    Maria

    12 octombrie 2016 la 12:28

    Da, si eu am primit o pizza cu rucola bagata in cuptor. Nu e prea placuta experienta…

Alex

8 februarie 2016 la 19:02

Exact la fel am patit si noi, Am comandat 5 pizza la birou. Total diferita fata de cea din restaurant. Baltea in apa, unelle ingrediente nu aveau nici un gust sau gust ciudat. Chiar aveam asteptari mari si eram super dezamagiti. Sunt sigur ca se poate rezolva problema cu home delivery cu ceva vointa, risca sa piarda foarte multi clienti si e pacat.

    LUIGI

    16 mai 2016 la 20:08

    HELLO ALEX,
    SORRY FOR THE LATE REPLY BUT ONLY NOW WE READ FROM FOODCREW.
    WE HAVE ANSWERED A VERY LONG MOTIVATION FOR WHAT THEY WROTE, PLEASE READ IT.
    REGARDING YOUR PROBLEM, YOU ARE RIGHT. WE HAD PROBLEMS WITH BOXES CAUSE OF THE VERY FRESH QUALITY OF THE PRODUCTS WE USE!
    I THINK WE FIND NOW A VERY GOOD SOLUTION ….PLEASE CHECK BY YOURSELF.
    THANKS AGAIN AND APOLOGIZE FOR THE INCONVENIENCE THAT COULD HAPPEN,
    REGARDS
    LUIGI

Freaky

8 februarie 2016 la 19:47

Eu dupa ce am citit articolul vostru acuma un an doi am devenit client fidel Core e Napoli, dar si eu am comandat odata si a ajuns terci. De atunci cand vreau sa manc acasa. Comand la ei so vin si le ridic personal le pun deschise pe bancheta din spate sa nu faca condens si ajung in stare decenta acasa. Nu cred ca exista vre-o metoda sa iti ajunga ca si cand e proaspata din cuptor.Sunt plecat din tara de ceva vreme, as fi curios daca pizza e inca la fel de buna ka ei.

Oana P.

8 februarie 2016 la 23:54

Nu stiu daca este vorba doar de probleme interne…. Chiar asa, la toate pizzeriiile?

Vlad

9 februarie 2016 la 17:40

Servicii mai proaste la rata de profit mai mare de cand a scazut TVA ul la alimente, din pacate

    Victor

    26 februarie 2016 la 23:18

    Din pacate, Vlad, nu intelegi cum functioneaza mecanismul TVA-ului. TVA-ul e o taxa, nu un cost. Tu platesti TVA cand achizitionezi produse, dar platesti TVA la stat pe ce vinzi. Ai putea sa-l anulezi complet, ca n-are nicio influenta asupra calitatii.

LUIGI

16 mai 2016 la 20:04

Dedicam multa pasiune si mult angajament muncii noastre. Livram in fiecare zi zeci de pizze si este posibil, ca nu toate sa fie identice cu cele precedente. Acest lucru este normal si fiziologic pentru cei care in fiecare zi, in fiecare luna, deja de aproape doi ani, produc o pizza artizanala cu ingrediente proaspete si in cuptor cu lemne.

Am acceptat si am raspuns la multe critici, pentru ca asa este corect atit pentru clienti, cit si pentru tot personalul nostru, in asa fel incit acesta sa poata invata din exigentele clientilor. Dar erau intotdeauna critici, ale unor persoane oneste si sincere.

Tocmai datorita acestui fapt consideram corect sa raspundem si la aceasta critica, care ne-a parvenit de la Foodcrew in data de 08 februarie 2016 si trebuie sa dam si un raspuns tehnic, pentru a fi cit mai obiectivi cu putinta. Dar, in primul rind, trebuie sa spunem toata povestea legata de relatia cu Foodcrew: exista intr-adevar o mica anomalie, pe care este corect ca toti iubitorii si clientii noastri sa o cunoasca, inclusiv cititorii Foodcrew, care ramine un blog foarte frumos demn de respect, dar care trebuie sa fie avertizat cu privire la relatiile bloggerilor sai cu agentii de publicitate externe.

In data de 14 ianuarie am inaugurat cofetaria noastra Core’ e Napoli Dolci & Eventi si ne-am adresat, pentru aceasta ocazie, unei agentii, pentru ca aceasta sa ne faca un pic de publicitate si sa ne ajute cu instrumentele clasice de tip social network si altele. Din aceasta colaborare (ne-au spus in mod expres, ca va veni o persoana sa scrie despre local) s-a nascut o foarte frumoasa recenzie a Foodcrew din data de 18 ianuarie (vezi recensione). Intr-adevar, cu persoana mai sus amintita am degustat tot meniul nostru si dupa foarte multele complimente primite ne-am despartit cu un foarte cordial “la revedere”.

In saptaminile urmatoare colaborarea cu aceasta agentie s-a intrerupt si, dupa citeva zile de la comunicarea de desfacere a raportului, ca din intimplare se publica pe acelasi Foodcrew o recenzie cu privire la pizza, comandata evident in mod personalizat. Dorim sa spunem in mod public, ca nu se glumeste cu privire la munca, referitor la angajamentul unei echipe de tineri care de luni de zile isi dau sufletul ca sa-si imbunateasca prestatiile dar, mai ales, dorim sa raspundem la meschinarii cu seriozitate.

Criticile scrise sunt, fara indoiala, subiective, deoarece se bazeaza doar pe gustul celui care scrie (suntem siguri, ca acesta este de rea credinta). Nu sunt verificabile, deoarece fotografiile expuse nu corespund cu cele scrise si nu au fost scrise elemente obiective. Dar noi dorim sa raspundem la acestea, una cite una:

1.Toate pizzele livrate la domiciliu isi pierd aroma cu fiecare minut care trece de la iesirea din cuptor, iar pizza livrata la domiciliu nu va putea fi niciodata la fel cu cea consumata in restaurant (cine scrie despre aceste lucruri ar trebui s-o stie, cu exceptia cazului in care este de rea credinta. Evident, este un instrument foarte usor de folosit, pentru a-i discredita pe cei care muncesc). In acest scop, noi am utilizat o solutie de calitate optima introducind o folie alimentara in ambalajul destinat transportului, in asa fel incit pizza sa nu-si transfere lichidele cartonului, ci sa le pastreze in interiorul sau.
2.Asa zisa “apa”, care se gaseste pe pizza, nu este altceva decit laptele din mozzarella pe care o utilizam. A noastra este o mozzarella IN LAPTE, spre deosebire de zeci de altele, care utilizeaza filoanele industriale de pasta de brinza (pline de conservanti si care nu au nimic de-a face cu mozzarella). (Cine scrie despre aceste lucruri ar trebui s-o stie, cu exceptia cazului in care este de rea credinta. Evident, este un instrument foarte usor de folosit, pentru a-i discredita pe cei care muncesc).
3.Nu cunoastem gustul “comentatorului” care a mincat pizza, dar din fotografiile pe care le-a prezentat aceea este sigur chiar pizza noastra napolitana, moale, usoara si delicata. Aceeasi pizza care, dupa un singur an de activitate a cistigat sondajul realizat de site-ul internet Opinia Timisoarei (sondaj : sondaggio online).
Ingredientele sunt proaspete si abundente si corespund cu ceea ce este scris in meniu. Sa scrii ca, cartofii prajiti ar trebui sa fie crocanti pe o pizza livrata la domiciliu te face intr-adevar sa zimbesti; sunt convins ca si cititorii au facut-o impreuna cu noi. Ca si busuiocul, care este semnatura noastra si nu lipseste niciodata.
E usor sa vorbesti de rau in acest fel, nu?

Draga comentatorule, te asteptam cu placere pentru a proceda o verificare “pe viu” a calitatii noastre: vom minca impreuna salamul napolitan, mozzarella in lapte, cartofii crocanti si ricotta afumata. Si, daca o sa vrei, vom vorbi si despre corectitudine si onestitate, pentru ca cine scrie despre MUNCA altora ar trebui sa fie, in primul rind onest.

ADMINISTRATOR CORE E NAPOLI

    Muffin Queen

    Muffin Queen

    17 mai 2016 la 11:34

    Dragă Core e Napoli, ne bucurăm că luați măsuri să îmbunătățiți livrarea, însă ne dezamăgesc profund acuzațiile făcute. În loc să pierdeți timp și energie în fabricarea acestor conspirații ar fi de preferat să vă concentrați doar pe îmbunătățirea serviciilor. Nu avem niciun fel de colaborare cu niciuna dintre agențiile de publicitate, mergem la evenimente pentru că sunt în aria noastră de interes. Puteți să vă uitați pe site să vedeți că lista de recenzii făcute după experiențele pe care le-am avut în cadrul restaurantului vostru e mult mai lungă decât cele amintite de voi. Să faceți presupuneri de genul acesta e deplasat. Am fi acceptat cu drag niște scuze, știm că livrarea la domiciliu nu e un lucru ușor. Citiți cu atenție toate comentariile lăsate de alți cititori de-ai noștri sau aruncați un ochi pe review-urile pe care le primiți și pe alte site-uri, poate vă convingeți că deși subiectivi, nu avem interese ascunse. Tot ce ne dorim este să primim serviciile de calitate pe care ni le-ați promis, nimic mai mult. Mult succes!

    Gură Mare

    Gură Mare

    17 mai 2016 la 12:04

    @LUIGI: LOL!

    Luigi, e alegerea ta cum iti consumi energia si timpul. Dar daca tu crezi ca varianta conspirationista e calea corecta, o sa ai probleme mari pe viitor cu pizzeria.

    Nu suntem afiliati cu nicio agentie sau pizzerie rivala ca sa-ti facem tie recenzii negative. Ba chiar as zice ca aveti multe recenzii pozitive pe foodcrew.ro. La livrarea respectiva ati căcat steagul rau de tot, scuza-mi franceza, si eu personal de atunci nu mai comand si nici nu mai calc pe la voi prin restaurant.

    Tine-o tot asa cu livrari si servicii de toata jena, da vina pe clienti cand lasa recenzii negative cu intentia de a va forta imbunatatirea serviciilor si capitalismul o sa-si faca treaba. Sigur sunt altii care pot profita de stangaciile voastre. Acolo unde sunt variante, clientul o sa mearga pe solutia cea mai buna.

    Dramele nu o sa va tina clientii fideli, ci pizza si serviciile de calitate. Pentru drame avem Netflix si House of Cards.

    In concluzie, va doresc fie faliment placut, fie prosperitate, voi sunteti singurii responsabili de ce va rezerva viitorul.

    il Don di foodcrew.ro

    PS: Consultanta asta e gratis. Urmatoarea te costa o pizza, dar nu de la voi.
    PPS: Daca faceai livrarea asta in Napoli, mai ales pizza aia Tedesca (cu crenvustii aia de Agil), iti puneai atat carabinierii cat si familia in cap. Capisci? Ei… ei… ei… https://www.youtube.com/watch?v=S3yon2GyoiM

Completează numele
Completează un email valid
Completează website-ul
Completează mesajul