Mâncare proastă, dar ieftină şi rapidă la High Life

High-life
București

Continuând raidul din Piaţa Victoriei, m-am gândit să-i mai dau o şansă restaurantului High-Life din Bucureşti. Asta pentru că am fost de mai multe ori acolo şi de fiecare dată mi-a lăsat cam aceeaşi impresie: servire foarte rapidă doar la meniul zilei, chelneri aerieni şi împrăştiaţi, lume multă, gălăgie, fum şi înghesuială.

Mai întâi descriu localul: poziţionare ultra-centrală în Piaţa Victoriei, imediat după ce se termină clădirea Orange – Europe House. Este vorba despre o casă destul de veche transformată în restaurant cu toate neajunsurile de rigoare: încăperi mici cu mese înghesuite ca să intre mulţi muşterii la prânz, podea care scârţâie îngrozitor, fum peste tot şi spaţii neoptimizate pentru un restaurant cu trafic mare. Nu-mi este foarte clar cum de au aşa mulţi clienţi la prânz. Singurele motive pe care le-am putut găsi fiind preţul bun şi viteza cu care servesc meniul zilei.

Acum promovează meniul zilei la două bonuri de masă, ceea ce este într-adevăr ieftin pentru zona Piaţa Victoriei. Iar cât de rapid mănânci depinde de cât de repede vine un chelner la tine. După ce ai reuşit să agăţi unul (sau să-i pui piedică, aşa de mult se uită înspre clienţi), durează într-adevăr puţin până când primeşti primul fel. Pentru felul doi depinde ce impresie laşi chelnerului. Eu am păţit într-una dintre incursiuni să-mi aducă felul doi cam la şapte minute după primul. Evident că nu terminasem “zama” şi i-am aruncat o privire întrebătoare de tip “Mai am voie să termin primul fel?”. Cu greu a făcut chelnerul loc pe masa minusculă şi ne-a lăsat felul doi, plecând cu un murmur de duh printre dinţi. Asta cred că a fost impresia că sunt grăbit pentru că îi făcusem semn să vină la noi cam la zece minute de la sosire. Cealaltă impresie pe care o poţi lăsa e că ai timp berechet şi atunci se repetă povestea cu aşteptatul la toate felurile şi mai ales la notă. Eu cred că sunt aşa bine plătiţi încât chiar nu vor ciubuc! Motiv pentru care nu ţin minte să fi lăsat mai mult de câţiva lei indiferent de notă.

Dar hai să trec şi la mâncare. Şi vorbesc despre meniul zilei pentru că orice altceva îţi comanzi, poţi să mergi direct la cină să o mănânci 🙂 “E aglomeraţie mare şi toată lumea comandă meniul zilei.” Cam ăsta ar fi motivul. Ultima oară am comandat mai mulţi din birou, că ne era lene să mai ieşim pe undeva. Şi pentru că numai ce începuse postul am zis să încerc preparatele de post. Proastă alegere. Atât de proastă că nici n-am mai făcut poze, deşi ar fi meritat. Nu că restul colegilor ar fi ales bine 🙂 Variantele nu erau multe oricum şi eu am mers pe fasole bătută cu ceapă prăjită, spanac cu ciuperci la grătar şi salată de murături.

Fasolea a fost acceptabilă, deşi parcă era mai multă ceapă decât fasole. Noroc că-mi place ceapa prăjită cu pastă de tomate, că altceva nu era pe acolo. Spanacul a fost un dezastru total şi n-am îndrăznit să mă ating de el. Băltea efectiv într-o zeamă alburie şi nu părea să fi păţit altceva decât o baie în apă clocotită. Un alt coleg care şi-a comandat acelaşi lucru şi e mare consumator de buruieni a spus că singurul spanac mai prost e ăla moleşit de soare. Cred că m-aş fi mulţumit mult mai mult cu o salată de spanac crud în loc să-l mai fiarbă. La ciuperci nu prea aveau ce să le facă, deci au fost bune. Aşa în forma lor naturală, că n-au beneficiat nici măcar de niscaiva sare care să le facă mai zemoase. Nu vreau să mă mai gândesc la salata de murături pentru că a fost mai mult o salată de oţet cu murături. De fapt nici măcar oţet că nu avea gust aproape deloc. De unde le-or găsi fraţilor aşa de proaste??

Colegii care şi-au luat orez cu lapte şi scorţişoară mi-au spus că orezul era fiert în apă şi adăugat puţin lapte şi scorţişoară la final. Prin urmare nu se recomandă. De fapt nu recomand nicio mâncare de la ei şi nici să mergeţi pe acolo în afara situaţiei în care vreţi să mă contraziceţi. 😀

Curățenie
Servicii
Mâncare
Preț
Atmosferă

High-life

Adresă:
Str. Viesparilor, Nr. 51, Sector 2, București

[…] Mâncare proastă, dar ieftină şi rapidă la High Life […]

[…] This post was mentioned on Twitter by Alex Albu, FoodCrew. FoodCrew said: La High Life poţi comanda altceva în afară de meniul zilei doar dacă vrei să mănânci la cină http://bit.ly/h1oCBO #bucuresti […]

[…] Fast Food Buzeşti colţ cu Occidentului Gregory’s – http://www.gregorys.ro/ High Life – http://high-life.ro/ La Cătălin Irisa – […]

[…] atmosfera e destul de naşparlie deoarece fumul este omniprezent şi geamurile bine bătute în cuie. (Sugestie pentru patroni, dacă citesc aici: Ar fi mult mai […]

Comentarii

Avatar

high life

24 November 2010 at 14:27

Daca ni se permite. Recomand nemultumitilor sa acceseze butonul intitulat “Parerea Ta” de pe site si sa ne scrie si noua celor ce administram aceasta locatie opiniile mai mult sau mai putin bune! -ne-ar ajuta..Este preferabil sa scrii si eventual sa te plangi ulterior daca problema nu ti-a fost rezolvata…decat sa emitem opinii subiective care nu fac decat sa fie opinii si nicidecum sa rezolve ceva.
Va multumim si speram sa reusim sa colaboram!
Trebuie insa sa mentionam faptul ca de 17,44 ron 4 feluri de mancare noi incercam sa oferim cat mai bine cu putinta. In general Meniul zilei la care se face referire in aceasta cronica este unul facut ca alternativa la fast-food .Ne pare rau ca mancarea noastra nu v-a fost pe plac iar celor ce vor intampina probleme va rugam mult sa reclamati corect si direct la fata locului pentru ca este cineva care va poate rezolva eventuala problema.Ca si local va putem asigura ca materia prima folosita este proaspata si fabricarea acestui meniu se face in aceeasi zi..Am mai avea de adaugat ca orice cronica indiferent cat e ea de subiectiva este binevenita…Nu uitati Butonul de pe site PAREREA TA – asteptam sugestii- Va multumim!!

    Gerhard Ştrudel

    Gerhard Ştrudel

    24 November 2010 at 16:39

    Bineînţeles că vi se permite! 🙂 Noi scriem despre experienţele noastre culinare cu bune şi cu rele şi ne bucurăm când cei responsabili de bunul mers al localurilor acordă atenţie recenziilor noastre, mai ales atunci când sunt lucruri de îmbunătăţit.

    Vă mulţumim pentru interes şi sperăm că la viitoarea vizită Restaurantul High Life să puncteze mai bine decât acum.

    Avatar

    Naiada

    25 November 2010 at 13:46

    Dacă îmi permiteţi şi mie 🙂 câte ceva referitor la ceea ce spuneţi în comentariu şi anume:”Este preferabil sa scrii si eventual sa te plangi ulterior daca problema nu ti-a fost rezolvata…decat sa emitem opinii subiective care nu fac decat sa fie opinii si nicidecum sa rezolve ceva.”

    Cum se poate rezolva problema aceasta după ce scrii, că doar nu scrii din restaurant şi să-ţi fie rezolvată pe moment când mâncarea nu ţi se pare bună? Rezolvările ulterioare oricum nu înlocuiesc un meniu deja încercat. Sigur că este bine să ştiţi pentru viitor, dar oare chiar nu ştiţi ce gust are mâncarea? 🙂
    Fără supărare dar din cuvintele citate mai sus de fapt încercaţi doar să evitaţi astfel de cronici. Opinii subiective are toată lumea privind mâncarea, pentru că fiecare avem preferinţe personale.

Avatar

high life

26 November 2010 at 15:09

d-nei nadine:
ceva mai jos in textul nostru am scris: Ne pare rau ca mancarea noastra nu v-a fost pe plac iar celor ce vor intampina probleme va rugam mult sa reclamati corect si direct la fata locului pentru ca este cineva care va poate rezolva eventuala problema.
Si pentru ca doar cine nu munceste nu greseste, si e foarte posibil sa si fi gresit(desi gusturile sunt subiective..adica bun si rau e discutabil) dar in cazul in care nu place clientului ceva se poate rezolva
1.pe loc la fata locului
2.telefonic-adica tot pe loc
3.prin e-mail accesand rubrica parerea ta si atunci va contactam noi
In oricare din cazuri exista rezolvari corecte de a indrepta un neajuns..Returnarea banilor, sau inlocuirea portiei..e.t.c.
Nu lansam rachete astfel incat totul sa fie ireversibil…
Multumim pentru comentarii si timpul acordat
PS – Stim ce gust are mancarea …dar s-ar putea intampla noua sa ni se para buna iar dvs sa vi se para rea…asa ca discutia si argumentatiile sunt relative
Inca odata multumim

Completează numele
Completează un email valid
Completează website-ul
Completează mesajul