Strada Petőfi Sándor 79, Dumbrăvița
Notă generală:

Restaurant cu specific bănățean. Locația din Piața Mocioni(fosta Sinaia) dispune de o gradină de vară cu foișoare acoperite, multe plante și un loc de joaca generos.

Servire proastă la Casa Bunicii 2

Scoverzi cu sos gorgonzola

Nu cred să existe timișorean care să nu fi auzit sau să nu fi mers măcar o dată la Restaurantele Casa Bunicii. Restaurante cu un meniu inedit, destinate în special famililor, au loc de joacă amenajat pentru copii astfel încât părinții să se bucure de o masă lejeră. Vara se poate sta pe terasă, în […]

Casa Bunicii 2, spațiul nemulțumitor pentru o mâncare atât de bună

Timișoara

Știam despre CB că oferă mâncare bună timișorenilor dar, totuși, nu fusesem niciodată la ei în inspecție. Ocazia s-a ivit în prag de toamnă, odată cu Săptămâna Restaurantelor. Zis și făcut: după rezervarea făcută pe site-ul special al evenimentului, am ajuns la CB 2 într-o sâmbătă după-amiază. Localul De la început vreau să spun că […]

Seară relaxantă cu muzică live pe terasa Casa Bunicii 2

Timișoara

Am aflat de curând că Bunicii (celei care locuiește la casa numărul 2) îi place să își încânte nepoții cu muzică, în fiecare seară de weekend, de joi până sâmbătă. Nu am stat mult pe gânduri și ne-am rezervat și noi o masă, pentru a vedea cum e ambianța pe terasa . Pentru cei ce […]

Ziua de naștere la Casa Bunicii 2

Timișoara

Nu știu exact dacă știți ce ofertă tare are bunica pentru cei care își sărbătoresc ziua de naștere. Dacă nu știți vă povestesc eu imediat. Am fost în ultimele două luni la Casa Bunicii destul de des deși, recunosc, la prima vizită de acum aproape un an Bunica nu mă prea cucerise. Între timp am […]

Piept de rață făcut de bunica

Timișoara

Săptămâna trecută am trecut pragul celor de la Casa Bunicii 2 pentru a doua oară. Dacă prima dată a fost undeva prin septembrie anul trecut când vremea era încă superbă și ne-am putut bucura de liniștea terasei lor, de data asta vremea ne-a obligat să luăm masa înăuntru. Prânzul l-am luat alături de colega mea, Ratatoullia, […]

Bunătăți fără carne la Casa Bunicii 2

Timișoara

Tocmai ce ne-am întors, eu și Nuți, de la o nouă vizită la Bunicuța. De data aceasta, Bunica ne-a primit în cea de-a doua casă a ei, situată în Piata Mocioni nr 8 (fosta Sinaia), vis-a-vis de biserica Ortodoxă, la demisolul Hotelului Iosefin Residence. Am ajuns pe la ora 13:00 și am observat că localul […]