The Fish Project – cu și despre pește și fructe de mare proaspete

The Fish Project
Copenhaga
The Fish Project - Meniu

Nu de mult vă întrebam pe Facebook ce cafenele, restaurante și bistrouri ne recomandați în Suedia și Copenhaga, pentru că urma să ne deplasăm la nordici acasă. Într-un sumar am fost, ne-a plăcut, mai vrem, mai mergem. 🙂 Voi începe prin a vă povesti experiențele noastre culinare din Copenhaga, orașul unde am stat cel mai […]

FoodCrew back to the Roots

Fast Food Anissia
Timișoara
meniul zilei balcescu timisoara - snitel de pui cu piure de cartofi si salata de varza

A trecut ceva vreme de când veteranii trupei au mai povestit despre aventurile lor culinare. Iată că a sosit însă și clipa unui intermezzo în care ne-am întors la rădăcini făcând ceea ce știm mai bine: “ne riscăm” noi primii. La moment aniversar FoodCrew (da, vara aceasta am împlinit 5 ani, să trăiască nașu’ mare!) […]

Leonardo da Vinci – nu doar un restaurant

Restaurant Leonardo da Vinci
Restaurant Leonardo da Vinci - pollo parmigiana, cartofi aurii si salata verde

De la început aș vrea să spun că acest local a fost una dintre cele mai plăcute experiențe din ultimul timp. Chiar dacă zona nu e extraordinară (chiar pe Ștefan cel Mare, la 50 m de intersecția liniilor de tramvai, în apropiere de Piața Traian, zona cu clădiri vechi care nu arată prea bine), restaurantul […]

Cină de primăvară la Belvedere

Restaurant Belvedere
Timișoara

Ai un prieten în vizită la Timișoara și vrei să îl duci la restaurant. Ce local alegi? Nu știu voi ce restaurant ați fi preferat, însă eu am optat pentru Belvedere, situat chiar în centrul orașului, în incinta Hotelului Timișoara. În plus, știind că au un meniu special de primăvară, m-am gândit că va fi […]

Restaurantul pensiunii Moteleţul, un local decent

Motelețul
Timișoara
Moteletul -snitel de porc cu piure

Cu ocazia zilei de 1 decembrie, când nu aveam chef de stat în casă şi cineva trebuia să exerseze condusul, am poposit la pensiunea/ restaurantul Moteleţul aflat pe drumul dintre Timişoara şi Moşniţa. Auzisem de ceva timp că domnii şi doamnele de acolo pregătesc un şniţel gigant de te lingi pe degete. De fapt, doar […]

Ole, am ajuns la Los Toreros!

Los Toreros
Platou de fructe de mare, Los Toreros

În sfârşit, după aproape 1 an sau mai mult de când am auzit prima dată de acest restaurant, am reuşit să şi ajungem acolo şi, bineînţeles, să experimentăm ce înseamnă un local cu un aer mediteranean în Timişoara. Pentru cei care nu cunosc prea bine zona Maria (cum sunt eu, de exemplu), localul merită expediția […]

Domino’s Pizza, ruda mai săracă a lui Pizza Hut

Dominos Pizza
București
Pizza mexicana si cartofi wedges la Dominos Pizza

Dis-de-dimineață am debarcat în București, printr-un fericit concurs de-mprejurări. Și când spun concurs, mă refer literalmente la competiția propusă de Restaurantul The Harbour în urma căreia Food Crew a fost selectat printre finaliștii Galei BLOGourmet la secțiunea Cea mai bună recenzie de restaurant. Până să ajung însă la The Harbour, a trebuit să-mi pun gura […]