Seafood de Bega

Bega Foodcourt
Timișoara

Pentru cei care încă nu aţi apucat să ajungeţi la Foodcourt-ul recent deschis la Bega, trebe să vă spun că o gasiţi pe acolo vreo 5 locuri unde puteţi lua masa. Acolo sus şi-au deschis porţile Seafood şi Papri, care sunt şi la Mall, PepeNero care are pizza şi paste, un loc de Gyros şi Shaworma şi Mariposa unde puteţi savura ceva dulce, ca de exemplu: clătite, tiramisu, îngheţată şi prăjituri.

Deşi opţiunile nu-s foarte numeroase, nu e rău pentru cei care lucrăm în zona asta a Pieţei Unirii să mai avem de unde alege.

Şi ca să intrăm în poveste, într-o zi după lucru şi înainte de şcoală, cel mai aproape refugiu de luat masa era Bega, aşa că am hotărât să văd cum se mănâncă pe-aici.

Locul în sine se află la ultimul etaj al clădirii, e destul de mare, iar combinaţia de culori verde crud şi alb te bine-dispun. 🙂 Cum până la acest moment nu am mai încercat mâncarea de la Seafood, m-am gândit că puţin Omega 3 înainte de cursuri nu strică.

Foodcourt Bega Shopping Center

În consecinţă alegerea mea pentru un prânz târziu a fost de şalău la tigaie cu orez şi legume. Am primit pe farfurie o bucată considerabilă de şalău de vreo 180 de grame dacă bine-am văzut când a cântărit-o. Carnea de peşte a fost aşa bună la gust, moale, fără oase mici care să-mi îngreuneze mâncatul, bine făcută la grătar şi puţin condimentat.

Meniu la Seafood Bega Foodcourt

Seafood

Nici de orez nu am multe să vă spun. Nu a fost cel mai bun orez pe care l-am mâncat vreodată, însă nici rău u a fost. Porţia a fost suficientă, orezul moale şi bine fiert, iar legumele erau şi ele prezente în număr mare printre boabele de orez.

Salau la tigaie si orez

Seefood Bega Foodcourt

O astfel de distracţie nu a fost încă deloc ieftină. Toată farfuria m-a costat aproximativ 25 de lei plus o sticlă de apă plată, total de plată 28 de lei pentru un prânz la un foodcourt.

Având în vedere că în general de 20 de lei mănânci 2 sau chiar 3 feluri, m-a simţit cam păgubită după o aşa afacere, însă am plecat împăcată cu gândul că măcar a fost o mâncare cât de cât sănătoasă şi consistentă.

Probabil voi mai trece pe acolo că zicea Gură Mare de o lasgane cu somon care ar arăta foarte bine. Pentru aia însă mai aştept puţin până la ziua de salar, că ieftină sigur nu o fi. 😛

Una peste alta, Foodcourt-ul de la Bega e drăguţ, mâncarea la Seafood e şi ea cât de cât bună şi pare a fi un loc potrivit de luat masa dacă sunteţi prin zonă.

Curățenie

Adresă:
Str. Carol Telbisz nr. 3
Telefon:

[…] este aproape plin şi comanda durează mai mult, însă dacă tu ca proprietar construieşti un local de 300 de locuri de exemplu, trebuie să pui la dispoziţie clienţilor şi personal pe […]

[…] lângă faptul că cei de la LaVela produc toate pastele la ei în propria bucătărie, peştele şi fructele de mare sunt şi ele importate din Italia, primind în fiecare săptămână produse proaspete, a căror […]

Papa la PepeNero | FoodCrew

16 November 2012 at 14:18

[…] când ajung la Foodcourt şi până acum am încercat deserturile de la Mariposa şi un meniu de la Seafood. Pentru că de PepeNero nu auzisem până acum, am mers pe varianta asta pentru prânz. Dar să o […]

[…] Turnuleţul de orez de inspiraţie orientalǎ mǎ cucereşte întotdeauna, aşa cum numai lucrurile simple o pot face. Plin de legume şi asezonat cu curry, a fost garnitura idealǎ pentru fileul de şalǎu. […]

[…] porţie de şalău pane cu roţi de cartofi făcute pe plită (fără ulei), despre care dnul. V a spus ca au fost […]

[…] iar creveții nu ar trebui să lipsească din meniurile noastre preferate. Mă refer aici la sea food lovers în mod special. Cred că noi, cei care căutăm să încercăm orice combinație cu fructe […]